tiistai 1. huhtikuuta 2014

Omaa kotia etsimässä

Hei, mun nimi on Salli, tai no virallisesti Cattish Sally Brown. Olen syntynyt ystävänpäivänä ja toukokuussa olisin valmis muuttamaan uuteen kotiin. Olen erittäin vauhdikas ja reipas pieni Burma-tyttönen.


 
Minua on kuvattu ja tutkailtu edestä ja takaa ja olen kuulemma "muodollisesti " erittäin pätevä. Jostain hyvästä profiilista ja loistavasta turkista ovat ainakin puhuneet.. Sopisin siis kuulemma hyvin näyttelykissaksi (tiedä sitten mitä ne näyttelyt tarkoittavat..). Näyttelyt eivät kuitenkaan ole mielestäni pääasia vaan se, että saan hyvän ja rakastavan kodin.



Minut luovutetaan aikaisintaan 12-viikon iässä. Mukaan minulle tulee ainakin rekisteripaperit ja pentupaketti. Lisäksi joudun ennen luovutusta rokotukseen, sirutukseen ja eläinlääkärin tarkastukseen (apua, kuulostaa pahalta). Vanhemmistani on otettu ties mitä testejä ja niiden mukaan olen vailla perinnöllisiä sairauksia. Lisäksi minusta ja sisaristani teetettiin DNA-perusteinen HD-testi muutama viikko sitten. Siitä äitini omistaja kertoo tarkemmin lisää..



Mikäli olet kiinnostunut minusta, niin ota yhteyttä. Haluan kuitenkin tavata omistajakandidaatit ennen luovutusta eli minua pitää tulla katsomaan.. Asustelen Hämeenlinnassa.

Ei kommentteja: