keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Etsin palvelusväkeä itselleni

*koti löytynyt*

Minä olen Cattish Elsa The Snow Queen, tuttavallisemmin Elsa. Rodultani olen Burma. Olen valmis muuttamaan uuteen kotiin jo 30.10.2015, mutta ei haittaa jos muutto hieman pitkittyy. Sain jotain ihme piikkejä viikko sitten eli minut on kuulemma sirutettu ja rokotettu kertaalleen. Myös jotain mönjää nimeltä matolääke on yritetty työntää kurkkuuni jo useamman kerran. Olen aktiivinen ja reipas pikkupentu, joka asuu 3 aikuisen kissan, 6 koiran ja 3 pienen lapsen kanssa samassa talossa. En siis hätkähdä kovin pienestä ja uskon selviäväni myös uuden kodin mukana tuomista haasteita!

Väriltäni olen suklaakilpikonna. Värini kehittyy iän myötä eli kuvissa näkyvä väri "elää" vielä. Kirjavaksikin minua on "haukuttu". Näyttelyihin kelpaan loistavasti ulkonäköni puolesta, mutta minulle riittää myös sellainen koti missä minusta pidetään huolta ja annetaan aikaa.


Mikäli minä voisin muuttaa teille tai tiedät jonkun kuka kaipaisi aktiivista kissaa, niin ottakaa yhteyttä nykyiseen kotiini eli maku @ wippies.fi (poista välit). Minua saa myös tulla katsomaan, asustelen Hämeenlinnassa,

Ei kommentteja: